2 iunie 2017

 
A te hrani cu putin orez, a bea apa, a-ti sprijini capul pe bratul indoit, inseamna adevarata stare de multumire.
proverb chinezesc

Sa intelegi totul inseamna sa ierti totul.
proverb francez

Apa care poarta corabia este si cea care o inghite.
proverb latin

In loc de o mie de cuvinte, mai bine numai unul, dar care aduce pacea. In loc de o mie de versuri, mai bine numai unul, dar care arata frumosul. In loc de-o mie de cantari, mai bine una, dar care-mprastie doar bucurie.
Budhha
(563-480 i.Hr.)
lider spiritual indian


Averea, notorietatea, pozitia si puterea nu sunt deloc masuri ale succesului.
H.G. Wells
(1866-1946)
scriitor englez


Omul este un mister. Trebuie sa aduci acest mister la lumina zilei si, daca am sa-mi dedic toata viata acestui tel, n-am sa consider ca am pierdut timpul degeaba: eu ma concentrez asupra acestui mister, pentru ca vreau sa fiu om.
Feodor Dostoievski
(1821-1881)
scriitor rus