29 mai 2017

 
Daca alergi sa castigi bani, ii dai inapoi la doctor.
proverb romanesc

Tot ce e departe e frumos și bun.
proverb rusesc

Sapa fantana inainte de a-ti fi sete.
proverb chinezesc

Devenim oameni in masura in care iubim alti oameni.
Boris Pasternak
(1890-1960)
scriitor rus


Inainte de a-mi judeca viata, inainte de a vorbi despre mine, incalta-te cu pantofii mei si parcurge drumurile pe care le-am parcurs. Traieste-mi durerile, indoielile, bucuriile.Traieste-mi anii pe care i-am trait. Si cazi acolo unde am cazut si ridica-te asa cum m-am ridicat.
Luigi Pirandello
(1867-1936)
poet si dramaturg italian


Palavragim despre civilizatia si omenia noastra, insa acei dintre noi care nu duc ipocrizia pană la autoinselare stiu ca dedesubtul camasilor noastre scrobite pandeste salbaticul, cu toate instinctele lui salbatice intacte.
Jerome K. Jerome
(1859-1927)
scriitor si umorist englez