21 noiembrie 2013

 
Spune-i adevarul in fata si vei avea un dusman pe viata.
proverb rusesc

Nu esti beat atata timp cat poti sta intins pe podea fara sa te sprijini.
proverb romanesc

Prostanacul daca asculta, invata mai mult ca desteptul care vorbeste.
proverb evreiesc

Capitalele sunt niste palnii la care duc toate povarnisurile geografice, politice, morale si intelectuale ale unei tari, toate pantele naturale ale unui popor; niste fantani ale civilizatiei dar si niste canale in care negotul, industria, inteligenta, populatia, tot ce e seva, tot ce e viata, tot ce e suflet intr-o natiune se filtreaza si se aduna neincetat, picatura cu picatura, veac cu veac.
Victor Hugo
(1802-1885)
poet, dramaturg si om politic francez


Un prieten este cineva care are aceiasi dusmani ca si tine.
Abraham Lincoln
(1809-1865)
fost presedinte al Statelor Unite


Am ajuns la varsta amintirilor. Nu am copii, nu am nepoti care sa imi indulceasca batranetile, dar am filmele mele si publicul.
Sergiu Nicolaescu
(1930-2013)
regizor, actor si politician roman